Cardio workouts.

9. února 2015 v 17:16 | LILY
Čauky. Dneska teda nějaké ty tipy jak si zacvičit a spálit co nejvíce kalorií v pohodlí svého pokoje. Všechny tyto videa jsem několikrát sama odzkoušela a mohu vám je jen doporučit. Když je budete dělat správně, zpotíte se jak koni! Vždycky makám alespoň tu půl hodinku, jinak by to nemělo ani moc efekt. Nezastavujte, jeďte jedno video za druhým, maximálně se napijte vody, ale žádné zbytečné pauzy, musí se jet od začátku až do konce na 100 %!



Tyto tři cardio workouty jsou jedny z nejlepších a nejúčinnějších co jsem kdy zkoušela. Jeďte je všechny hned za sebou a uvidíte. Nějaké cviky se tam opakují, ale to nevadí, hlavně že spalujete. Nakonec přikládám ještě můj dnešní jídelníček.

Sn: medové rýžové chlebíčky Racio (155 kcal)
Sv: nic
Ob: směs čerstvých salátů 150 g (40 kcal)
Sv: půlka žluté papriky (25 kcal)
Ve: nic
- - -
Pití: voda, zelený čaj
Pohyb: posilovna (2 hodiny) !!!
Spokojenost: 100% (jestli teda dneska už nic nesním)

A co vy? Znáte nějaké tyto cardio workouty? Zkusíte je? 1337
 

Good time.

8. února 2015 v 8:22 | LILY
Krásné ráno přeji. V první řadě musím hrozně moc poděkovat všem, kteří se se mnou spřátelili. Teď vím, že na to nejsem sama a než něco extra kalorického sním, tak si to dobře rozmyslím, abych nezklamala nejen sebe, ale i vás! Opravdu jsem za všechny ty spřátelené blogy neskutečně ráda a těším se na vaše články i na vaše komentáře. A ráda uvítám i další SB.

Musím říct, že se mi celkem daří. Níže najdete můj včerejší jídelníček. A teď? Teď si ještě vylehávám v posteli a půjdu omrknout vaše blogy, ale tak do hodinky se chystám jít zase běhat a odpoledne opět posilovat. S takovým tempem výsledky uvidím snad co nejdříve.

7.2.
Sn: jogurt Vitafit (143 kcal) + rýžový chlebíček (39 kcal)
Sv: nic
Ob: pár lžiček fazolové polévky (100 kcal)
Sv: nic
Ve: nic
- - -
Pití: voda s citrónem, espresso s mlékem a cukrem, mátový čaj
Pohyb: ranní běh (30 minut), večerní posilování (30 minut)
Spokojenost: 90% (protože sem tam jsem si něčeho ještě ukousla)

A na co se těšit v příštím článku? Na cardio workouty, při kterých se výborně spaluje v pohodlí domova, plus workouty na posilování bříška. Zanedlouho i fotky mé postavy a samozřejmě mé pravidelné jídelníčky. Tak se všichni držte, moc mi nepapejte a pěkně cvičte! Na závěr ještě jedna inspirační fotka♥ S pozdravem, LILY
don't treat your body like a trash can, take care of it.

Hi.

7. února 2015 v 13:39 | LILY
Ahoj, zdravím všechny holky, které právě teď čtou tento článek. Můj blog je především o mém pro-ana životním stylu, neboli hubnutí, které se řídí heslem → Co nejvíce pohybu, ale hlavně co nejméně kalorií. Ano, téměř nejím. Je to daleko rychlejší a účínnější než nějaký "helthy lifestyle". Tento blog bude můj deníček, protože věřím, že mi to pomůže v mé cestě. Hledám SB (spřátelené blogy), které jsou podobně zaměřené jako ten můj, protože ve více lidech se to lépe táhne.

Jmenuji se Lily, je mi 15 let. Moje nejvyšší váha byla ještě nedávno 64 kg. Teď je to 59 kg a můj cíl je 49 kg! Dokážu, vím to. Vím totiž, jak na to. Časem přidám nějaké ty rady a tipy, jídelníčky, inspirační fotky a svoje fotky apod. Snad najdu co nejvíce holek, které taky takhle hubnou a budeme se navzájem držet a podporovat se! :-)

Vidíte ty nohy? Nejvtší inspirace ♥
.

Kam dál

Reklama